MIKA

2012-11-07
18:39:00

7 November 2012 - En lättnadens suck
Hej på er!

Haft fullt upp nu de sista dagarna, har slitit som ett djur med tentan. Men nu har jag lämnat in den, det får bära eller brista. Den är inne i tid åtminstone, är ju tur det.

Igår gjorde jag något kuligt. Jag färgade håret. Ledsnade ur på det röda. Så det fick bli mörkt igen. Märkt som skiftar i lila/rött. Helt okej blidde det faktiskt. Slipper man hålla efter så jäkligt med det röda iallafall, kostar så mycket i längden med färginpackningar och hela skiten.
Såhär blev det:

Helkass bild ser jag nu, men okej, skit samma.
 
Nu ska jag ta och läsa lite inför nordenkursen imorogn. PÖSS HEJ

// Mika
Kommentar:
#1: Fanny

Ser fint ut!! Vad skönt att du är klar med tentan. Jag har aldrig skrivit någon tenta faktiskt.. känns lite läskigt!

Svar: Tack! =) Hemtentor är jobbiga. Massa massa läsande, referenser och allt vad det är. Men bättre än salstenta, där man pluggar och pluggar inför p"provet" sen glömmer man hälften efter en vecka ;)
Mika

2012-11-07 @ 21:41:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: