MIKA

2012-11-09
11:53:10

9 November 2012
Tjo på er.
Bytte ju hårfärg här om dagen som sagt. Bättre bild:
 
Jag och mor ska på Bon Jovi i maj. Fixade biljetter. Mamma skrev om det på Facebook. Fick typ 65 gillamarkeringar sist jag kollade, haha.
Sen så pratade jag om Sweden Rock, och att Sonata Arctica ska spela där. Mamma ville också dit. Sen upptäckte jag att de ska spela här i Göteborg i Januari. Så dit blir det. Men att se dem en gång till på SRF gör ju inget, eller hur mamma? ;)
 
Pöss!

// Mika
 
Taggar: Arctica, Bon, Bon Jovi, Brewhouse, Göteborgs Universitet, Januari, Jon, Jon Bon Jovi, Jovi, Lila, Maj, Mor och dotter, Mörkt, Rockmamma, Rockmorsa, Rött, SRF, Sonata, Sonata Arctica, Sweden Rock, Sweden Rock Festival, facebook, festival, gillamarkeringar, glasögon, hårdrock, svartvitt, swedish;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: