MIKA

2012-11-04
11:08:46

Söndag 4e November 2012
Söndagar alltså... Oavsett vad jag gjort dagen/kvällen innan så känns alltid dessa söndagar riktigt motiga att gå upp ur sängen.

Idag funderar jag på att baka. Inte bestämt mig för vad, antingen kolapaj (vilket tar hundra år, men iallafall) eller något annat. Vet att min kärlek var jättesugen på paj, så något sådant lär det nog bli i vilket fall som helst.

Kladdkaka är ingen idé i detta köket iallafall, ugnen är dum i huvudet och gör aldrig kladdkakan klar, oavsett hur länge den står inne. Bullar tar även dessa hundra år, då degen aldrig jäser pga för kallt i köket. Haha. Vilka problem.

Ingen som har en lägenhet i Göteborg drällandes och tom kanske? Isåfall, ge mig den! Vill ha mitt eget, möblera som jag vill, lägga saker där jag vill. Göra vad jag vill. Nåväl. Förhoppningsvis är det min tur snart...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: