MIKA

2012-10-27
14:11:05

27 Oktober 2012
Halloj!
 
Ja som ni märkte så fick jag inte lägenheten.. Blev ganska ledsen då den var underbar på alla vis.Men men. Bara att söka vidare, dock börjar jag bli smått desperat nu. Ni ska veta att det inte är roligt att bo 4 pers + 1 katt i en liten trea. Det är sällan man får det här riktiga utrymmet för sig själv, om ni förstår vad jag menar.  Men det funkar ju.
 
I söndags kom jag hem ifrån mamma, och sen dess har jag bara pluggat, fixat med grupparbetet vi redovisade igår med ganska bra resultat. Denna helg ska jag skita i allt plugg, på måndag blir det nya tag och läsa massor inför hemtentan.
 
Ikväll blir det halloweenparty igen, hade ju ett hos Camilla för en vecka sen. Då var jag älva. Nu ska jag vara en fet liten fladdermus, haha. Tanken var först humla, men hittade varken randiga strumpbyxor eller sådana bollar på diadem, så det fick bli fladdermus istället. Ska bli riktigt roligt!
 
Jag hoppas att ni alla får en superhelg!
 
Såhär rosa var jag! Inte varit sen jag var 5 eller nått. Haha!

// Mika
 
 
 
Taggar: Fet liten, Gothenburg Uni, Göteborg, Göteborgs Universitet, Halloween, Mika, Mika Larsson, fest, fladdermus, rosa, student, svart, älva;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: