MIKA

2012-10-06
14:34:13

6 Oktober 2012
God eftermiddag folket!
 
Först vill jag bara berätta att jag tyvärr inte fick lägenheten. Tråkigt, men på't igen! Svärmor och jag har sagt att innan jul har jag lägenhet. Det är vad vi satsar på iaf, så vi håller alla tummar och tår.
 
Idag ska vi på bio, Alex och jag. Ted får det bli, filmen som Family Guyskaparen regisserat. Handlar om en man och hans kompis, en nallebjörn som heter Ted. Nallebjörnen kan brata, gå, köra bil och jobba. Allt en människa kan. Och allt går i komedins tecken, så ska bli spännande att se om den är något bra. Med min humor lär den  gå hem skulle jag tro ;)
 
Igår fick jag nog av min telefon, så spatserade in på Webhallen och köpte mig en ny, en röd Samsung Galaxy S3. Jag kan säga som såhär - jag är frälst. Helt underbar telefon om ni frågar mig, och då har jag inte ens haft den i ett dygn ännu. Ska ni köpa ny telefon, skaffa en sån!
Ja, snabba puckar. Faktum är att min trotjänare HTC Desire HD blivit lite knäpp, och fjantat sig i några månader. Stängt av sig själv lite när den vill, hakat sig och andra knasigheter. Så ja, igår, när telefonen låg alldeles fulladdad, fick för sig att stänga av sig själv, precis framför nästan på mig. Då fick jag nog, haha.
 
Så, lite uppdaterade blev ni. Pöss!

// Mika
Kommentar:
#1: fanny

Önskar dig lycka till i lägenhetssökandet!:)

Svar: Tack så mycket! :)
Mika

2012-10-06 @ 17:12:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: