MIKA

2012-09-10
20:10:22

10 September 2012
Hallå på er.
 
Sitter och kopplar av lite innan det är dags för sängen. Hela eftermiddagen har gått åt till plugg, och eftersom det var ett tag sen jag pluggade så hade jag glömt hur trött huvudet blir efter ett tag, men jag kämpade mig igenom allting, så nu slappar jag med gott samvete.
Imorgon är det föreläsningar, sedan är jag ledig på onsdag, sedan är det skola igen på torsdag och fredag.
 
Har haft en go helg med inte så mycket att göra, mer än bokbeställningar.
 
 
Hoppas alla andra haft en bra helg också.
PÖSS!
 
 




// Mika
 
 
Kommentar:
#1: fanny

Kul med plugg:) Jag saknar skolan så mycket.

Svar: Ja, det är superkul att plugga! Du kanske också ska söka något intressant? Jag menar, man lever bara en gång, så varför inte läsa något man tycker är intressant och utvecklas inom det, samtidigt som man hittar vänner med samma intressen. Det har blivit många roliga diskussioner bara under en vecka som student, så jag rekommenderar varmt att söka till något :D
Mika

2012-09-10 @ 20:20:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: