MIKA

2012-09-30
13:49:47

Sista September 2012
Hej på er!
Hade det askalasroligt i fredags! Känner verkligen att jag hittat rätt, rätt utbildning och rätt människor. Så. Bra!
Kom hem klockan 3 natten till lördag, och sov i stort sett hela gårdagen. Inte helt fel om jag får säga det själv. (Och nä, jag sov inte hela dagen pga bakfull, utan pga inte van nu för tiden att vara ute så sent, haha. Jag börjar bli gammal?!)
Idag kommer Alex mormor och morfar över på födelsedagsfika, eftersom Alex fyller år på tisdag och hans bror ska in på sjukhus imorgon och blir där över Alex födelsedag så fikar vi allihop idag istället. Blir nog bra.

Imrgon är det skoldags igen, och kvällen ska jag nog spendera med böckerna och anteckningsblocket. Ska hjälpa svärmor att tvätta också är det tänkt.

Hoppas ni alla haft och har en fortsatt bra söndag!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: