MIKA

2013-02-08
12:13:00

Lägenheten!
Köket. Vi målade skåpluckorna svarta, från början var de övre grå och de undre mörkbrun. Inte så speciellt snyggt. Ska även se om jag hittar någon form av vit plast att klistra över det gula.. Gult ÄR fult.
Åtminstone sådär.

Andra delen av köket. Big ass kitchen I tell you! Som ni ser i hörnet har jag även min dator i köket, och det är fortfarande sjukt mycket plats kvar. I like it!

Vardagsrummet sett från köksdörren.

Sovalkov med plats för en 120säng, vilket jag har. Det ska vara ett draperi för sängen också, men det har dessvärre ramlat ner, måste köpa en ny stång.
 
Vardagsrummet sett från sängen.

Hallen sedd från vardagsrummet.

Badrummet. JAG HAR BADKAR!! :D
 
Ja, där hade ni min lägenhet. allt detta ska tydligen vara 40 kvm, men den känns bra mycket större, så jag börjar fundera på om någon räknat fel. Har varit i många 40 kvm stora lägenheter, och de känns betydligt mindre än denna.
 
// Mika
Taggar: 120 cm, 2013, 40 kvm, 8, Badrum, Februari, Mika, badkar, hall, hem, hemmastadd, home, kök, lägenhet, sovalkov, stort kök, vardagsrum;
Kommentarer:
#1: Jennifer

SNYGGT!!! å dem svarta skåpluckorna var ur fint, lagerhaus har typ sånna här kakeldekor vet jag men vet inte om dom har något vitt :)

Svar: Tack! Ja eller hur =) Hm, får kika =)
Mika

2013-02-09 @ 11:09:59
#2: Jasmine

Ååh vad fint du har det! :D

Svar: Taack :D
Mika

2013-02-10 @ 22:40:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: