MIKA

2009-08-31
18:57:46

2009-08-31
Hallå!

Idag har jag varit i skolan, började med psykologi, och sen hade vi Naturkunskap, och jag trodde jag skulle få spel på kärringen vi har till lärare. Hon skriker när hon pratar, och behandlar oss som om vi vore dagisbarn. Åh så sur jag blir! Var så nära på att gå ut därifrån så fort hon öppnade munnen. Fy och ve.
Samhällskunskap sen, vi pratade om svenskar och vårt beteende och seder osv, samt tittade på ett program om samma sak.

Efter skolan drog jag, Emma, Ida och Angelica ner på stan för att både Ida och Angelica behövde nya kollegeblock. Dock hittade de inga lämpliga, så det sket sig. Vi gick och käkade pizza istället, massa gott. Åt en pizza med lök, oxfilé och beasås. Mumma! Hade en jättebra dag, och det skall göras om, helt klart!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: