MIKA

2009-12-02
21:08:30

2009-12-02, fail. xD
Haha alltså. Jag gick tappert ut i kylan och skulle köpa pepsi. Väl inne på Hemköp vid kassan, märker jag att min plånbok ligger hemma. Och jag var säker på att jag känt att plånboken låg i väskan. Ne, då var det ju min kalender. Hahaha duktigt Mika. Blev less och gick till Döl och sa hej till bror, och fick skjuts hem efter en liten stund då han slutade halv åtta. Nu kikar jag på Efterlyst, och efter det ska jag ställa mig i duschen.

Jag stör mig på telia just nu. De har något fel så man har ingen mottagning längre. "Endast nödsamtal"
In my ass. Nej men nä. Hungrig blev jag också, blir att göra sig en macka i reklampausen.

Imorgon blir det Borlänge. Fan vad jag tjatar om det då. Jeje.

Hej hopp!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: