MIKA

2009-12-04
19:04:41

2009-12-04
Tjo.

Idag har jag inte gjort så väldigt mycket vettigt. Var med mamma ut på byn en sväng för ett par timmar sen, och så lagade jag lite mat, fick bli nachos. Mumsigt. Och så har jag slagit in Alex julklapp och en julklapp till Anthony.
Ikväll så händer det nog inte särskilt mycket skulle jag kunna tro, men det visar sig.

Imorgon är det kalas hos Micke, tror det blir trevligt. Ska fota lite där, har lånat kamera från skolan, så det är lika bra att passa på nu, hehe.

Just det, har skrivit en packningslista på vad jag ska ha med mig till London också, haha. Lite tidigt kanske, men lika bra att skriva upp det direkt.

Funderar på att gå ut och gå lite senare när jag laddat min mp3. Det är snö ute, men det spelar ju ingen större roll. Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Fast.. det finns dåligt väder också. höhö.

Nej, nu är det slutbabblat.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: