MIKA

2009-05-19
16:44:57

2009-05-19 ,sallad
Hejsan.

Skolan idag då, Nationellt prov i Matte A. Gick åt helvete. Men men. Kommer få IG på rovet, men har ju G i själva kursen, så jag hoppas det är lugnt.
När jag kom hem från skolan diskade jag upp disken. Jag lovar er, att diska är det tråkigaste av städningsprocessen.

Nu sitter jag och äter caesarsallad och dricker äpplejuice. Mums! Ikväll blir det att packa ner lite tvätt, och slappa, och imorgon har jag bara bild, sen åker jag hem till Malung. Kommer hem redan halv ett, riktigt skönt faktiskt. Och på torsdag blir det Änglar och Demoner i Vansbro med Hansson, på fredag ska jag nog färga håret, och på lördag blir det först Rörbäcksnäs, sen Skogsätra, sen kanske Norge! Wiho.

// Mika.
Kommentar:
#1: Paula

Änglar och Demoner är skitbra! :D

2009-05-19 @ 22:15:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: