MIKA

2009-05-20
21:22:23

2009-05-20

God kväll.

Idag har jag gjort följande saker: Haft en lektion, bild. Fick veta att jag ligger på VG-nivå. Blev glad men samtidigt förvånad då det enda jag ritar hyfsat bra är hjärtan. Nåväl.
Åkt hem till Malung, åkte med 10.33-tåget från Borlänge, var framme i Malung ca 12.30.
Gick hem och lämnade lite grejer, gick till min gamla skola för att säga hej till Hansson och lite folk, stötte även på Camilla och Evelina där.
Gick hem, sen åkte jag och mamma ner på byn, jag gick på apoteket, och sen handlade vi, sedan åkte vi hem.
Efter en stund så åkte jag till min bror, fast han var itne hemma, men det var hans ungar och hans färstmö/sambo.
Mamma kom och hämtade mig vid 19-tiden, åkte hem och åt, stoppade i en tvätt i tvättmaskinen, och nu sitter jag här.

Min pappa ringde till mig idag också, kors i taket! Han undrade vad jag skulle göra imorgon, och frågade om jag skulle med på syrrans konfirmation, vilket jag ändå skulle även om han inte ringt. Så frågade han om jag skulle med och äta efteråt, men det vet jag inte ännu om jag hinner, då konfirmationen slutar 16.00, det tar tid att ta sig ur kyrkan, sen att få själva maten, och 17.30 ska jag och Hansson med ett tåg till Vansbro för att se på Änglar och Demoner, så vi får väl se vad som händer. Nåväl..

Det var min dag.

// Mika.

Ja och jag bjuder på en bild. Dåligt redigerad, men jag var inte speciellt seriös när jag gjorde den heller så.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: