MIKA

2009-05-21
23:54:18

2009-05-21
Hejsan.

Idag klev jag upp vid 10 och duschade och gjorde iordning mig, gick ner på byn och köpte rosor till min syster Sanna och min vän Emily som konfirmerades idag, gick hem igen, gjorde en grekisk sallad och åt, åkte till kyrkan och hjälpte till, sen avr det konfirmation, och sen utanför kyrkan träffade jag pappa en snabbis, som var jättefjantig och pratade med mig om om jag var 4 år och inte förstod någonting. Sedan gick jag och Hansson hem till henne en snabbis, sen gick vi ner till tåget som tog oss till Vansbro, gick på bio, Änglar och demoner, och jäklar vad bra den filmen var.
Helt klart mycket bättre än Da Vincikoden.

När bion var slut kände Hansson av att hon hade jätteont i foten, som hon stukat imorse, men inte känt någonting förrens då på bion. Så hon ringde till en bekant som ringde till en bekant som hade en gasbinda som Hansson lindade runt sin fot, sedan gick vi till tågstationen i Vansbro och väntade på tåget hem. Åkte hem, och nu sitter jag här, och ska nog snart lägga mig i sängen..

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: