MIKA

2010-02-11
19:41:53

2010-02-11

Tjosan.

Skola idag, vi gick igenom lite blandat på Foto B-kursen, och på samhällskunskapen debatterade vi. Jag var mest tyst, jag blir alltid så arg när det är sånt där, haha.
Multimedian gjorde vi inte så mycket,  gjorde klart en bild till den virtuella barnboken bara, sen drog jag, Emma och Angelica till Café vi 3 och fikade, samt gjorde vårt arbete till Naturkunskapen. Sen drog vi hemåt, åt gröt, skrattade och började med ett litet.. ska vi kalla det hemligt projekt? Ja det ska vi göra. Iallafall, ni lär ju märka sen vad vi håller på med, höhö.
Vi är bäst!

Iallafall. Christina klarade teoriprovet för körkortet idag, STORT GRATTIS!! till henne. Uppkörning för henne om 2 veckor, och det kommer gå superbra!

Imorgon är det fredag, vilket betyder skola, åka tåg/buss, och sen jobba. Skall även innan jag går till jobbet, gå till frisören och boka klipptid och så. Blir bra!

Nu ska jag ägna mig åt TV:n, och vi hörs imorgon kväll :)


Baii!

// Mika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: