MIKA

2010-03-15
16:26:14

2010-03-15
Tjoho.

Idag har det varit skola för hela slanten. På engelskan så började vi kolla på Forrest Gump, som vi sedan ska skriva en uppsats om. På Naturkunskapen så. Jag vet faktiskt inte riktigt vad tanten babblade om då, om jag skall vara riktigt ärlig. Man orkade inte riktigt lyssna på hennes otroligt höga röst. Decibelivån måste ha legat på hur mycket som helst i det där rummet när hon pratade. Fy. Men men.

Hade prov i Samhällskunskapen sen, det gick rätt bra hoppas jag. Kändes bra iallafall. Åkte sedan och handlade lite. Nu sitter jag hemma och har snart skrivit klart repotaget till textkommunikationen imorgon. Tog en paus, skall skriva lite mer ikväll. Men man blir ordblind om man sitter och bara skriver och skriver hela tiden. Så jag tog en paus. Skall nog ta och plocka ihop och dammsuga lite kanske, är inte så jättefint här inne just nu.

Imorgon har jag textkommunikation och idrott, sen kommer mamsen hit, hon skall hämta en hög med tvätt osv, sen ska vi väl hitta på något vi också förhoppningsvis. :)

Visst ja, från det ena till det andra, bror Peter hade varit i Munkfors i helgen hos sin farmor, och hon hade en massa fototidningar från 50-talet som hon täntke slänga, men Peter tog med dem och gav dem till mig. Var riktigt intressant att kika i, speciellt när man ser priset på kamerorna. En riktigt proffsig kamera gick på ca 200 kronor. Låter inte alls mycket idag, men då var det jättedyrt! Skoj att kika i som sagt.

Nej, plocka ihop lite då :)

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: