MIKA

2010-03-16
21:49:02

2010-03-16
Tjohej!

Idag har jag haft skola, där jag först och främst lämnade in repotaget och sedan redigerade det lite.
Efter det var det dags för idrott, där vår lräare först körde slut på oss genom konditionsträning, och sedan körde vi lite avslappning. Fy så mör jag var i kroppen efter det.
Mor vätnade vid parkeringen så jag hoppade in i bilen och vi drog hemåt till mig och hämtade väska och så vidare.

Sen åkte vi mot Mora, men tog ett stopp vid Lager 157 i Sågmyra. Hittade massa coolt men det var mest för litet tyvärr. Hade för feta vader, haha. Nåväl. Vi åkte vidare mot Mora, där vi först gick runt på Dollarstore, sen blev det Ö&B, Ica Maxi och till sist en snabbvända i Mora stad. Åkte sedan buss hem till Falun och mor åkte hem till Malung.

Busschauffören som körde bussen från Mora var helt galen, körde som en dåre hela vägen, slirade och åkte upp på trottoarkanter och allt. Satt och höll i mig hela vägen. Fy vilken resa.
Kommer sedan till stan och märker att min buss inte går förrens om 45 minuter, så ställer mig inne på Ica och värmer mig. Det var kallt ute. Fy.

Det jag fick med mig hem från shoppingundan eller vad man nu skall kalla det var väl lite olika hårsaker, toapapper, hygienprylar, Pringles Paprikachips, tuggummi och nya byxor/leggings. Finfint! Fick lite mer med mig också men orkar inte rabbla upp varenda vara.

Nu skall jag glo lite mer på TV, sen blir det att sova. Kommer somna som en liten sjögurka.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: