MIKA

2010-05-11
15:50:54

Blä
Varit hemma idag, huvudvärk från helvetet. Det har visserligen avtagit lite nu som tur är, but still.
Svettas och fryser om vartannat, förkylning på gång kanske? Kul.

Imorgon ska jag ha nationellt prov i Engelska B igen. Denna gång focus: Speak. Kommer gå ganska mycket bättre än Focus: Reading iallafall. Tur jag har en snäll lärare som ger mig chansen till MVG på ett annat test om ca 3 veckor. Jag ska läsa som en liten tönt nu dessa veckor. Japp. Trött på skolan nu, men jag ska ge mig fan på Engelskan. Så är det bara. Jag ska ha högsta betyg i det ämnet, så är det bara.

Borde gå ut och få luft. Kanske åka på willys och köpa saft? Vattnet här smakar skit. Hm. Klä på sig måste man då.. Jobbigt allt blev.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: