MIKA

2010-10-26
17:57:18

Men det var då väl f*n
Ja, jag har fortfarande ont i benet, dock har det släppt lite nu. Men imorse alltså, jag kunde knappt sätta mig på toa eller dra på mig byxorna. Ringde sjukvårdsupplysningen.. "Ta en Ipren" Alltså vad f*n.. Är det det enda de kan säga när man ringer och frågar om vård gällande sjukdomar och smärtor? Ipren hjälpte inte, vilket jag talade om. Likt förbannat sa hon jag pratade med att jag skulle ta en eller två Ipren. Suck.

Gick till skolsköterskan, och blev inte klokare där. Hon sa att jag var tjock och skulle behöva träna. Jo tack det vet jag om kära du. Men jag frågade faktiskt om vad som var fel med mitt ben, inte huruvida jag var tjock eller inte. Idiot... Fick iallafall några ryggträningsövningar, och det var ju bra, fastän det inte hade med saken att göra riktigt. Men hon kände inte på mitt ben, och lyssnade inte när jag berättade hur jag hade ont, hur länge jag hade haft ont, osv osv. Jag blir så matt på den där människan. Otrevlig är hon också, till råga på allt. Och det är det inte bara jag som tycker.
Cafeteriapersonalen får tydligen hära dagligen om hur hon beteer sig och vad hon säger för elaka saker till oss elever. Inte rätt alltså. Snart blir det att gå till rektorn med detta.

Nåväl, smärtan har släppt lite, och hoppas att dne fortsätter släppa så jag slipper ha pissont inatt.

// Mika

P.S
Hade svenskaprov idag. Gick helt okej tror jag!
Kommentar:
#1: Paula

WTF!!?? Sånt får hon väl inte säga? :O

2010-10-26 @ 20:57:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: