MIKA

2010-10-07
21:58:15

Ren ;)
Japp japp, jag är reeeen, kom precis ut ur duschen, kan vara därför ;)
Jag blev klar med historian igår på lektionen! Stolt som fasen, blev 7 handskrivna sidor med ganska liten text.. baah.
Även idag fick jag mycket gjort, redigerade bilder på foto, diskuterade tv-sändningen från igår,samt planerade ett nytt, LYSSNADE på vad filmkunskapsläraren sa ( är lätt att sväva iväg i sin egen lilla värld när man sitter på den lektionen nämligen..) samt kommit hyfsat långt i religionsuppgiften. Wiiho ^_^ Jag är så duktig ibland.

Min fina älskling har äntligen fått praktik! Är superglad för hans skull, ännu bättre är att han fått praktik på ett ställe han tycker om att vara på. Hur bra som helst.. Och jag hoppas innerligt att vi kan ses igen snart. Puss på honom.

Imorgon så har jag en lektion, svenska, sen ska jag äta grööööt, är nämligen det i skolan, det är grymt gott! sen ska jag sätta mig och redigera bilder tills Leif är klar på Lasarettet, skall faktiskt få åka bil hem imorgon, hur gött som helst ju. Mmmhm. Och min mamma är söt och ska betala för Sacomässan som jag tänkte åka på i november. Funderade på att skita i den, dels pga kostnaden, dels pga att jag egentligen jobbar den fredagen, men skall ringa bossen imorgon och höra så att jag kan byta. Jag måste fråga massa saker hos dem som står vid Göteborgs universitets monter nämligen. finfint.

Nu ska jag sega mig..

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: