MIKA

2011-01-26
11:54:37

Min lediga dag.
God förmiddag. Vaknade för typ en timme sen, lade mig i soffan och sov inatt. Det gick inte att somna i sängen. Så lade mig i soffan och slog på TVn och tittade på den en stund, sen somnade jag. Hade ingen rolig natt inatt, men det är en annan sak.

Idag ska jag städa upp lite, sen ska jag nog bara ta det lugnt, på eftermiddag/kvällen ska jag ställa mig på crosstrainern ett tag också. Känns bra att ställa sig på den och veta att man är snäll mot kroppen. Well well.

Imorgon får jag äntligen åka hem till mamsen igen. På fredag kanske det blir studentfest för min del, vi får se. Tema Hollywood, så har lite problem med vad fasen man ska ha på sig för något. Men det löser sig.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: