MIKA

2011-01-18
12:42:15

Rapportskrivning
Halloj. Sitter i lägenheten jag och har precis skrivit lite på min projektarbetesrapport. Martin gick igenom lite sånt idag så nu hr jag kommit igång. Mötte peter på Lasarettet, sen åkte vi hem hit och lassade av sakerna. Sen skulle jag ha gått på min svenskalektion, men det sket jag i rent ut sagt och började skriva på rapporten istället. Jag kände att det var viktigare än att åka tillbaka till skolan för en lektion i svenska som vi ändå inte gör ett dyft på. Så det har inte varit en lång dag för mig i skolan, skönt värre måste jag säga. Och imorgon är jag ledig.

Jag ska nog snart dra mig ner på stan en sväng och glo runt, eller så drar jag på Kupolen. Inte helt säker. Inte varit på Kupolen på ett tag dock, så det kan ju vara något.

// Mika
Kommentar:
#1: Nathalie

Sv: Ja, sjukt bra :D

Åhh, avis :(

2011-01-19 @ 00:19:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: