MIKA

2011-07-12
10:14:43

12 juli 2011 - happy b-day to me. ^^
God morgon! Klockan är 11 minuter över 10 och jag har precis pluggat klart dagens engelska. Som ni såg har jag lagt upp lite bilder från i lördags, och det kommer fler, ska sätta mig och kika på några nu, måste ha nån på Alicia när hon klappar kor så hennes mor och far får se ;)

Idag är det inte bara tisdag den 12 juli. Idag blir jag ett år närmre pensionen, dvs 19 år. Grattis Mika, grattis! Höh.
Ska ta och kolla på lite bilder som sagt, sen städa upp lite här, sen ner och handla det sista, sen ska jag baka tårta och kladdkakemuffins. omnomnom. ^_^

Jag tar självklart kort på godsakerna åt er ;) Hoppas att ni får en fin tisdag idag, för det ska jag ha! ^^

// Mika

Sötaste geten! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: