MIKA

2011-07-15
23:22:52

15 Juli 2011
God kväll!

Min dag har bestått av att umgås med MLI och Christina, samt jobbat. Finns inte så mycket mer att säga om det direkt. Imorgon är det lördag och meningen att vi ska ha loppis om vädret tillåter, vill säga. Så ni som är i Malung, kom och köp mina och mammas prylar! ;)

Hm. Har ingenting mer att säga just nu, mer än att det kliar förjävligt på mina fötter, har skavsår, så satte först vanligaplåster över.. och eh ja. Jag tål nog uppenbarligen inte klistret, för nu kliar det och är uppsvullet som tusan..

Nåväl.


Igår kväll sökte jag ett jobb på en fritidsgård i Göteborg. Hoppas hoppas hoppas att de behöver mig!
// Mika
Kommentar:
#1: moa

Åh, vad fin!

:)

2011-07-24 @ 23:23:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: