MIKA

2011-07-18
11:36:29

18 juli 2011
God förmiddag!

Har precis pluggat färdigt för dagen, och ska snart ställa mig i duschen.

Igår var jag med Christina, Einar, Emelie och Ingeborg. Vi kollade på The Kings Speech, och pratade. Trevligt trevligt.  Bra film dessutom!

Idag ska jag jobba, och efter det så ska jag försöka hitta de fyra nämnda ovan, och se vadsom händer. Dansbandsveckan har ju dragit igång nu som sagt. Massa folk. Regnet öser ner. Kan inte låta bli att tänka Haaa-Haa, i ren Nelson-stil (Nelson är en karaktär i The Simpsons, för de som inte visste...). Nej usch så elakt av mig.

Nåå. Iallafall. Vad finns mer att säga. Har fått en liten preview på brorsas nya bloggdesign han kämpar med, och den ser riktigt bra ut. Men ni får inte se den, nanananananaaa. Haa-haa!

Nehej. Duschen var det ja!

En förjävlig bild på mig och storebror från West Coast Riot 2010. Förjävligt som sagt, men det bjuder vi på ;)
Och likheten är slående.. Eller?! ;)


// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: