MIKA

2011-07-12
19:35:22

19 år!
Hej hej ^^

Nu sitter jag här igen. Folk har varit här och ätit tårta och kladdkakemuffins, som var väldigt populärt, haha.
Har fått jättefina presenter idag. Av mamma fick jag ett kuvert och ett kort där det stod att jag skulle få present senare, och hon förklarade att vi ska åka till Karlstad om cirka två veckor, och då får jag hitta mig något där som hon betalar för.   - Tack snälla söta trollmor <3
Vet nog redan vad jag vill ha. Hittade nämligen ett par röda, converseliknande skor på Skopunkten i Göteborg, men valde att köpa mörklila istället, så nu kan jag ju passa på att få mig de röda också, eftersom Skopunkten även finns i Karlstad.

Av Micke, Katina, Anthony, Alexander, Alicia och Morris fick jag Pingvin Saltpastiller, som är en typ av drog för mig nästan. Haha inte riktigt kanske, men åh så mumsigt. Fick även en bodyscrub och bodylotion med lukt av cocos från Body Shop av dem. Kommer lukta cocos hela sommaren, omnomnom.
- Tack Micke m. fl. för det, jättefina presenter :D

Fick present av Peter redan i torsdags då vi hade födelsedagsmiddag, fick pengar, vilket alltid behövs. Dock ska jag spara dessa så länge det bara är möjligt hade jag tänkt. - Tack Peter!

Nu är det lugnt i stugan, mamma är på jobb, men hon borde komma hem när som helst, och Bira och Sunni är ute och töntar sig på gården.
Efter att alla hde åkt så passade jag på att städa lite, städade ihop i köket, satte på en diskmaskin och plockade ur den, sen städade jag mitt rum också när jag ändå var igång. Ibland får man städryck, som tur är.

Ikväll ska jag bara slappa, tänkte hyra en film men ångrade mig, ska rota fram någon bra film här hemma istället, har ju en hel del, så dumt att lägga pengar på film nu känner jag.

Bild på tårta och så kommer sen nån dag, typ imorogn kanske. ;)

Ha det bäst allihop!

// Mika
Kommentar:
#1: Gabbi

Haft en bra dag ? :)

2011-07-12 @ 20:11:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: