MIKA

2011-07-27
13:35:25

27/7 2011
Tjo! Skrev ingenting igår, tänkte inte på det faktiskt.
Men iallafall, så runt tolv så åt jag och Malin lunch på Systrarna Hedbacks café, blev nachotallrik samt efterrätt. Väldigt gott, och väldigt mätt blev man. Gick sedan hem för att sega litegrann, var med mamma ute och gick en sväng med hundarna så de fick springa av sig och bada lite, och gick sedan ut och gick en timme med Christina och Dolly. Mycket motion fick man igår, och det var inte helt fel. Välbehövligt som tusan!

Idag har jag bara pluggat litegrann, och börjar jobba klockan 17.

Måste boka klipptid också, mitt hår ser förjävligt ut. Dels för att jg gjorde ltie fel igår med inpackning och balsam ioförsig, men ändå slitet som satan. vill ha tillbaka min hellugg igen också nu till hösten, så det blir nog bra. Humhum..  Ska ta och fota lite grejer nu, bland annat lite smycken jag fick när jag hade tagit studenten, kom ju på att jag inte visat dem än, och allihop är riktigt nice. Kommer upp ett inlägg strax om dagens vill ha-grejer också. Hähä. Säger bara en sak som ledtråd : Döskallar..

Nåväl. Ha det !

Bjuder på en bild från gårdagens tur med vovvarna :



// Mika

Edit: Bilden är för övrigt tagen med mobilkameran ^^
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: