MIKA

2011-07-30
22:37:57

30 juli 2011
Tjo. Kom precis hem efter en proenad med Christina. Vi har börjat göra detta med kvällspromenader till en rutin, vilket är grymt skönt.

Dagen idag har spenderats i Karlstad, där vi sprungit runt på IKEA och Bergvik Köpcentrum. Fick med mig lite saker hem, fick skor av mamma i födelsedagspresent bland annat. Två hyllor, en tavellist, en ram, en skjorta och lite annat skoj fick också följa med mig hem. Ni vet det döskallelinnet jag visade för någon dag sen? Det fick också följa med mig hem ;D Tufft.  Det gick åt lite av födelsedagspengarna idag, fast itne lika mycket som jag trodde det skulle göra faktiskt.
En av anledningarna var ju att mor betalade skorna, plus de två hyllorna då hon tidigare fått pengar av mig för dem, så det var ju bra. Ska se om jag kanske ska sätta upp hyllor imorgon, annars blir det till veckan någon gång. Blir nog bra.

Tänkte ta lite kort på grejerna imorgon om någon råkar vara nyfiken i en strut. Herp derp. Funderar även på en tripp till Borlänge någon gång nästa vecka.

Hm. Nej, finns inte mycket mer att säga, hejs!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: