MIKA

2011-07-06
22:34:05

6 juli 2011
Hej på er! Hoppas ni gillade Iron Maiden-inlägget jag skrev igår? :)

Idag har jag fortsatt tvätta, vikt tvätt och jobbat. Inte så mycket mer. När jag kom hem från jobbet för en stund sen så fick jag reda på att mitt födelsedagsfirande, eller ja, iallafall middag, blir imorogn. Panik till en början, vad ska man bjuda på, och framförallt, vad ska jag baka? Jag och mor slog våra kloka huvuden ihop och kom tillslut på det. Skriver det dock inte här än, lite trist att avslöja för bröder (ifall de läser?) vad de ska få för gott nu, höhö.


Ska snart sätta mig och knåpa ihop ett långt inlägg om The Big 4, ska ta mig en macka och något först då magen kurrar en aning.

Vad tycker ni om nya designen förresten? Satte ihop den inatt när jag inte hade annat för mig, t.ex sova. men.. när kreativiteten är på topp kan man ju inte lägga sig, eller hur? ;)

Ha det!

Stay Tuned for The Big 4-inlägget!

// Mika
Kommentarer:
#1: Julia

Sv; jodå allt är bra här ;)



Super fin design ! :)

2011-07-06 @ 22:47:04
#2: Julia

Sv; hihi tack :)



haft en bra dag ? :)

2011-07-06 @ 23:01:38

Fegis =)

2011-07-07 @ 10:13:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: