MIKA

2011-07-07
20:44:38

7 Juli 2011
Hej på er!

Har precis satt mig ner här vid datorn efter att ha varit med och skjutsat hem ene brodern. Har haft folket här på besök och middagsbjudning då jag fyller år på tisdag, men då var en av bröderna borta så då tog vi mat och så idag. Dock kunde min tredje bror inte närvara eftersom han var på jobb, så typiskt, men så är det.

Vi bjöd iallafall på mammas egna köttbullar, potatis, Janssons Frestelse och sås, och lite sånt. Låter kanske inte som den mest glamourösa maten att bjuda på, men åh, mammas köttbullar och sås <3 Himmelskt gott.

Bakade även klasskaka idag som jag bjöd på som efterätt vilket verkade vara populärt. ;)

En bra dag helt enkelt, har ingenting att klaga på. Imorgon vankas det jobb på kvällskvisten, och då ska vi grilla och lite sånt, hoppas att det kommer lite folk då så det inte bara är jag och min kollega som står och grillar, haha. Visar sig.

Nu tror jag att jag ska leta reda på någon bra film jag har och sätta mig i soffan och mysa för mig själv lite grann. Lät inte helt fel, eller hur? :)

Har ni några bra filmtips, kommentera gärna, jag vill alltid veta om bra filmer ;)

Ha en fortsatt trevlig torsdagskväll allihop, och njut av sommarkvällen! :)

Bjuder på en bild Christina tog på mig då vi skulle ta studentbilder. Bara för att ha en bild liksom. Märkt att man får fler besökare då, vilket alltid är mycket roligt, kommentera gärna också, så jag får se vilka ni är ;)


// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: