MIKA

2011-07-14
22:30:39

Schweizisk choklad och småprat
HEj på er! är nu hemma efter att ha gått en promenad med min fina vän Christina, som kom hem till MAlung idag efter att ha varit i Schweiz. Hon kom till Sverige igår men  hon och hennes familj  stannade över natten på ett hotell, skönt för dem!

Vi har pratat om hur hon haft det, vad vi ska hitta på för tok nästa vecka, och lite allt möjligt. Och jag fick även Schweizisk choklad, omnomnom, hur gott helst är det!

Imorgon ska jag äta glass med henne och MLI, sedan blir det jobb. Snart, snart är det helg.
Åh vad skönt det ska bli. Fast då är det loppis för hela slanten dock, men men, förhoppningsvis drar jag och mor in lite pengar, hähä.

Allt jag har att säga för nu, skall hoppa in i duschen. Hej svejs!

// Mika
Kommentar:
#1: Molly

Frågestund på bloggen! Fråga gärna Http://Moollyyss.blogg.se

2011-07-15 @ 16:07:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: