MIKA

2011-05-01
19:33:35

1 maj 2011
Hejhopp!

Igår var jag på 20års-kalas. Trevlig kväll måste jag säga.

Idag har jag åkt hem till Falun, dammsugit i lägenheten, ställt iordning käk och pillat ihop kollage av rockstad:falun affischbilderna, (vilket ord oO ) och skickat iväg dem. Ja och så har jag mailat iväg min processbeskrivning till min filmkunskapslärare också. Herregud så effektiv jag är ibland.

Imorgon är det skola igen. Jag går i skolan i knappt 4 veckor till. Helt sjukt. Sen är det slutt. Overkligt känns det, men det lbir nog bra. Känner mig fåordig idag, så nu har jag babblat klart. Hejsvejs!

// Mika
Kommentar:
#1: Jasmine

svar: Ja visst är de, och hur bekväma som helst :D

2011-05-01 @ 19:50:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: