MIKA

2011-05-11
18:08:27

11 maj!
Idag är det en månad -1 dag tills studenten stundar! SKÖNT!

Onsdag idag, vilket betyder att jag varit ledig hela dagen, hur skönt som helst. Vaknade klockan 11, drog mig i cirka 20 minuter innan jag gick upp och åt fruskot och började städa. Sedan tog jag mig ner på stan och har beställt nya glasögon, som förhoppningsvis kommer nästa eller nästnästa vecka. Gled runt i värmen ett tag, sedan när jag satt på bussen hem fick jag ett sms från Henny som tyckte att jag skulle dra dit på kaffe och kladdkaka, så hoppade av bussen vid henne och satt där några timmar.

Nu har jag precis övat in lite tal och skrivit klart det, och tagit tid. Det blir typ 5 minuter, härligt, trodde att det skulle bli mycket kortare, men det blev perfekt.

Ska snart hoppa in i duschen sen slappa vidare, läsa lite engelska kanske. Blir nog bra. Kolla upp biljetter till Göteborg också, drar dit på tisdag ganska säkerligen. Skönt med minisemester faktiskt, behöver det känner jag.

Nu ska jag sluta babbla. Imorgon kommer det upp bild på håret ;)
// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: