MIKA

2011-05-05
15:09:14

5e maj!
Hej på er!

Sitter och njuter av att ha en nystädad lägenhet, och över att min skoldag var kort. Slutade efter Fotografisk Bild-lektionen ( där jag framkallade film, hurrdurr). Åkte in till stan och gick på synundersökning.

Jag avskyr att gå till optikern faktiskt. Är värre än att gå till tandläkaren, eftersom jag alltid får så dryga besked. Min syn blir bara sämre och sämre verkar det som, visar sig att jag tydligen ska ha två par glasögon. Ett par när jag sitter vid datorn och läser, och ett par som jag ska ha annars. JIPPIE!!! Jättekul. Not. Vette tusan hur man ska fixa det där. Men men,  det ordnar sig förhoppningsvis på något vis. Man kan ju intala sig det iallafall.

Åkte hem efter en sväng på stan och började nöstada lägenheten, samt handtvätta ett linne jag ska ha imorgon på vår tjejkväll. Städning är bra terapi, varför har jag inte kommit på det tidigare för? Aja,bättre sent än aldrig sägs det ju.

Om ungefär en timme ska jag till Henny och käka lite, hon bjuder på mat idag nämligen, inte helt fel. Skitbra för mig också, så slipper jag lorta ner det jag diskat rent nyss, haha.

Jag behöver införskaffa mig en ny plånbok, kalender och lite annat. Fast pengarna räcker inte riktigt till, så det får nog vänta ett tag till.  Hm.

// Mika
Kommentarer:
#1: Jasmine

svar: Det låter toppen det! :D Ses imorn! :)

2011-05-05 @ 15:34:52
#2: evelina

vad tycks om mina videos ?

http://videofy.me/evelinaaberg

2011-05-05 @ 16:47:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: