MIKA

2011-05-03
23:17:31

Ingen rubrik
Dagen idag har varit bra, fast halvbra. Fick veta att jag fått högsta betyg på mitt projektarbete, jätteskönt! Gjorde svenskaprov idag också, vet inte riktigt hur det gick, men jag gjorde iallafall mitt bästa. Det har gått så bra nu ett tag att jag tillåter mig själv att låta det gå lite dåligt om det skulle vara så. Kan inte gå bra hela tiden.

Åkte hem till  Malung halv tre, kom hem halv fem. Senare på kvällen tänkte jag gå till Micke men halvvägs dit dummade sig min mage (som den hållt på i ett flertal veckor nu), så mamma fick komma och hämta mig. Segt som tusan, men men.

Imorgon ska jag vara lite barnvakt, sen åker jag tillbaka till Falun igen på kvällen :)

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: