MIKA

2011-05-24
21:52:06

Sommarens mål
Yes. Innan sommaren är slut ska jag bland annat:

* Ha kommit jäkligt långt med körkortet, både teoretiskt och praktiskt, nu jävlar ska det köras, passa er malungsbor, jag ska ut på vägarna! Tänkte ha körkortet klart i september någon gång. Wish me luck!

* Komma i den där jäkla klänningen jag köpte på New Yorker för några månader sen. Den kommer på, men det ser inte så bra ut.. Än..

* Ha varit på Liseberg med lövsi och åkt karusell (haha vilket mål.. nåväl. :D )

* Förhoppningsvis åtminstone fått erbjudande på någon lägenhet i Göteborg

I den ordningen också ungefär. Körkortet är fasen prio ett just nu. Har en som kan övningsköra med mig, så nu gäller det att gå handledarkurser och så vidare, sen är det bara att börja köra. Skrämmande, men kul!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: