MIKA

2011-11-01
12:11:52

1a November 2011
God förmiddag.

Lika trött idag som igår. Sov för länge, ställde klockan på snooze, trodde jag, men den ringde såklart inte. Vaknar av att Trollmor ringer kvart över 11.

Vad händer idag? Jag har ingen aning, har lust att göra något. Jag skulle vilja typ. Måla lite keramik, var så längesen nu. Men då har jag problemet vart fasiken jag ska ställa prylen sen, och främst, vad vill jag måla?

Bläuh, jag har liksom ingen lust alls med livet just nu känner jag. Gräva ner sig någonstans kanske?
Nej men allvarligt talat, nu vill jag ha ett jobb och eget boende, jag får krupp av att bara strosa omkring hemma dagarna in och dagarna ut. Har kollat på olika utbildningar, men jag hittar inte ett skit som tilltalar mig.
Det enda jag vill gå lades ju ner, men kommer förhoppningsvis upp igen till hösten, om det går som jag vill. Men det är nästan ett år dit. Måste ha något att göra tills dess... Baaaaah..

Nu ska jag sluta skriva för nu, annars blir det bara mer och mer negativt, så tack och adjö !

// Mika
Kommentar:
#1: Jasmine

Haha det är precis samma här. Jag har hittat en utbildning jag är intresserad av, men den börjar ju i höst! Så har jag inte hittat något att göra som jag trivs med tills dess så vet jag iallafall att jag kan gå den :)

2011-11-01 @ 13:32:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: