MIKA

2011-11-10
18:07:37

Det här är en rubrik
Ja, alltså, jag kunde inte komma på någon bra rubrik som ni kanske ser.

Har precis slagit på ugnen, idag blir det minutbiff med pommes och rödvinsås, så gött. Hoppas jag!

Ikväll är planerna att se på bland annat Lyxfällan, fixa lite naglar eftersom jag aldrig orkade fixa det förut, samt mentalt förbereda mig inför morgonkvällens jobb, det står disco för mellanstadiet på schemat imorgon. Det blev väldigt uppskattat sist, så vi kör ett 11-11-11-disco imorgon.

Går det något annat bra på TV ikväll förresten? Tipsa isåfall, jag har ingen koll överhuvudtaget.


Nu måste jag kolla till ugnen igen, hörs!

// Mika
Kommentar:
#1: Fanny

Själv ska jag se Robinson finalen ikväll!:)

2011-11-10 @ 19:37:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: