MIKA

2011-11-23
13:26:49

Lycklig tjej!
Hej på er allihopa!

Är så glad och lycklig just nu. Körlektionen gick superbra, jag har typ lärt mig att snart växla helt felfritt, jag har fått backa i ett krön, parkerat, kört över gupp och en jäkla massa, och det har gått så bra!

Eftter körlektionen mötte jag mamma på Ica, vi handlade lite, och så for vi hemåt. Hemma så låg det paket till mig på bordet. Var paketet med smink från eyeslipsface.se som hade kommit. Mycket fint smink och nya borstar har jag nu, tar kort på allt och visar senare idag. Nu ska jag snart ta tag i lite städning och så. Ska bli fint tills kärleken kommer hit imorgon, hihi.

Nej, städa var det ja!

// Mika
Kommentar:
#1: Bea

Hejhej :)

Jag hoppas att allt ät bra med dig. Kommer med lite roliga nyheter. Håller en tävling i min blogg där du kan bli länkad på min ena spalt, du får själv välja vilken bild som du vill att alla mina besökare ska se för att klicka sig fram hos dig . Nu när jag är uppe på topplistan vill jag att alla andra ska få chansen att visa upp sina bloggar :).

Här hittar du inlägget:

http://svettlukt.se/2011/november/onsdagens-lyckliga-lasare.html#comment



Hoppas att du vill vara med, jag gör det för eran skull idag:) !

Kram BEa

2011-11-23 @ 15:16:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: