MIKA

2011-11-04
22:36:10

Mellanstadiebarn, ge mig lite av er energi, tack!
Inte en allt för lugn dag på jobbet idag måste jag säga, haha. Vart får barnen sin energi ifrån? Jag skulle vilja ta bara nån nanoprocent av den energin, och jag skulle ju vara på topp.
Kvällen var av det lite lugnare slaget, och tur var det då alla vi tre som jobbade blev väldigt trötta efter att ha suttit i soffan en stund mellan passen och pustat ut, haha.


Nu snart så ska jag se på The Shining som går på kanal 9 22.50. Men först ska jag göra iordning lite oboy, mamma var snäll och köpte mjölk till mig idag :)
Blir nog att lägga sig i sängen efter halva filmen och titta på den därifrån, möjligtvis somna till den om jag inte blir allt för skärrad. Ska upp i tid imorgon och göra tårta och greja eftersom ene brorsan ska ha födelsedagsmiddag och jag har fått äran att göra tårtan.

Vad ska ni hitta på denna alla helgonahelg?


Lägger upp en arkivbild på halsbandet jag just nu har på mig, bara för att göra inlägget lite roligare ;)

// Mika
Kommentar:
#1: Fanny

Sv: Vilken snäll mamma du har:) Jag jobbar just nu på ett äldreboende i Norrtälje som heter Granparken. Men har fått jobb på två förskolor också, så nu har jag en massa vikarie jobb. Perfekt!! Känns så bra nu när jag ska flytta till egen lägenhet snart. Har varit lite orolig för min ekonomi. Jag är en person (som typ alla andra) som gärna vill köpa nya kläder, filmer, smink m.m. så känns bra nu när jag får in en massa pengar att jag har råd med det. Och inte bara råd med mat och hyra... Du jobbar på en ungdomsgård eller?:)

2011-11-05 @ 01:04:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: