MIKA

2011-11-01
20:34:40

Spontantripp till Mora
Hej på er.

När mor kom hem runt ett-tiden idag så sa hon att vi skulle dra till Mora, så det var bara att fixa iordning håret och klä på sig, sen bar det av. Först gick vi runt inne i Mora, men kom till bilen rätt tomhänta.

Vi åkte till Jysk och köpte en madrass till Alicias säng, sedan åkte vi mot Dollarstore, där vi inhandlade.. öh.. Cillit Bang! Och jag fick en neongrön mössa (jag köper i princip alltid en ny mössa varje vinter. Förra vintern blev det 4 nya ... ehehehe) och lite annat småttoch gott. Sedan blev det Ö&B, och Ica Maxi. Vi köpte sån där mix för cupcakes, ska bli spännande att prova på! (Det är jag som sköter bakningen i huset nu för tiden, mor köpte också en toscakakemix som jag skulle få till äran att prova på senare)

Vi avslutade hela trippen med mat på McDonalds.

Det är väl det min dag gått ut på. Jag som tänkte städa. Men men, finns ju en dag imorgon också. ;)

Nu blir det snart duschen och kanske, om jag orkar, fix med nya naglar. Annars blir det bara att blöa framför TVn.. Fast funderar på att gå på OK och hyra en film först. Sett en jag velat se länge nu.. Hmm. Så får det nog bli.

// Mika

Kommentar:
#1: Fanny

Låter som en mysig dag! Vilken film?:)

2011-11-01 @ 21:34:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: