MIKA

2011-10-15
22:22:17

ledsen Alicia och älgköttspackning
Halloj!

Kom precis hem från bror Jörgen, har varit där och packat älgkött i nån timme.
Innan dess var jag hos Micke med familj, där Alicia var lite ledsen, hon hade ont i en arm stackaren. Men men, så kan det vara. Var mysigt att få träffa mina fina brorsbarn igen.

Städa gjorde jag idag också, duktig jag är. Men ännu inget inlägg om tampons for free, jag vet. Blir imorgon, jag LOVAR!

Har itne mycket mer att säga, ska ta mig lite till fil och flingor täntke jag, om någon ville veta ;)

// Mika
Kommentar:

Kika gärna in nyheterna hos smyckesmärket PRJ. Smycken som massa kända bloggare och kändisar bär.



Ha en trevlig måndag!

2011-10-17 @ 10:23:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: