MIKA

2011-09-20
16:02:07

20 September 2011
Hej på er!

Fy fasen så kallt det är idag, är så frusen så usch, jag vet inte vart jag ska vända mig. Och måste snart gå ut också, filen är slut... Funderar starkt på att rota fram vinterjackan, så pass frusen är jag idag. Inte okej.

Något mer som inte är okej är att jag fortfarande inte fått besked om varken hur det gick på slutprovet eller analysen, jag går som på nålar och vill veta NU NU NU !!!
Men jag hoppas på att få reda på det under morgondagen.

Ska nog rota fram Shrekfilmerna innan jag går också, vet inte riktigt vilka det är jag har. Haha. Tjejen med koll, det är jag det!

Jag har varit duktig och städat lite idag också. Dutti hest. Erhm ja. Har itne så mycket mer att säga, så.. CIAO!

// Mika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: