MIKA

2011-09-25
19:35:59

if you don't shoot it, how am I supposed to hold it?
Rubriken : 9 Crimes by Damien Rice. Har den låten på repeat just nu, så fint!

Gick ner en sväng på marknaden idag, försökte pruta på tröjan, men gick inte, så det blev inget köp. Och nu ångrar jag mig som fan, för den var urfin verkligen. Aja.. Hoppas jag hittar någon liknande på Gekås eller i Göteborg helt enkelt. Träffade på syrran där nere så vi gick runt lite innan vi begav oss hemåt. Eller ja, jag gick hem, och hon till sin moster.

Har ätit middag (bestående av toasts och te, om ni ville veta) och degat på soffan. Även diskuterat lite forntida Egypten med min kära vän Isobel. Inte helt fel med någon som faktiskt delar ens intressen. Inte ofta det händer. För de som undrar så är jag historietönt, främst inom forna Egypten. Den här bloggen var ifrån början tänkt till att bara skriva om sådant, men min inspiration flög iväg och det blev ännu en vardagsblogg. Dock blev jag inspirerad idag och har ltie funderingar kring vad jag ska göra och hur jag ska börja för att locka fram detta ännu mer.

Lite fler bilder på mitt halsband ska ni få nu, snäll som jag är idag.





// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: