MIKA

2012-04-02
22:41:43

2 April 2012
God kväller!

Allt bra med er? Är svintrött jag, men tänkte kika in här en snabbis innan jag lägger mig.
Blev ni lurade igår? Inte jaaag! ;D

Haha. Nä men helgen har bestått av "party" hos Christina, Sci-Fimässa, nagelfixning och en snabbtur till IKEA. Inte helt fel om ni frågar mig.
Längre ner i inlägget får ni se lite bilder från Sci-Fimässan, där vi gick runt och glodde, och jag fick mig en autograf av självaste Tommy Lee Wallace! (För er som inte vet, det var han som spelade Michael Myers i Halloweenfilmerna ;)
Charmig gubbe I tell you! :)

Idag på praktike har jag gjort allt möjligt, men det roligaste var när vi gick på lunch, då, på vårt bord, stod det en massa påskägg, och även jag och andra praktikanten fick ett varsitt :D

Hoppas ni alla har det bra. På torsdagkväll kommer jag hem till Malung en snabbvända igen.

Ha det!








// Mika
Kommentarer:
#1: HANNA

sv: hihi! vad tycker du om tatueringar? :)

2012-04-07 @ 16:59:04
#2: HANNA

sv: håller med! :D

2012-04-07 @ 22:00:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: