MIKA

2012-04-22
21:33:27

Tampons for Free + Maxosol!
Dags för månadens inlägg om Tampons for free! Denna månad är det Maxosol som är samarbetspartner, och jag har fått hem ett VIP-paket, innehållandes Maxosoltabletter, som ska förbereda huden för sommarens solning, samt ett solstift som kompletterar tabletterna. Maxosol är alltså ett kosttillskott man tar för att förbereda huden inifrån, innan man sätter sig och solar. Man tar en tablett om dagen under sommarhalvåret, och detta gör att brännan håller längre.

Jag äter inte kosttillskott överhuvudtaget faktiskt, oavsett vad det är, speciellt inte nu då min mage inte gillar mig, så törs jag inte utsätta mig för allt möjligt, så dessa tabletter får min solälskade svärmor ta över. Jag har ännu inte varit hem till Malung så har inte fått hem dessa hit till Göteborg ännu, mamma ska skicka hit dem. Därav dessa bilder som jag tagit från Tampons for Free's hemida.





Vill du också bli medlem hos Tampons for free och få hem gratis tamponger varje månad?
Gå in på http://tamponsforfree.se och registrera dig nu, det tar inte mer än två minuter.
Och nej, det finns inga som helst dolda kostnader, det enda Tampons for Free vill att du ska göra är att du varje månad ska svara på en kampanjutvärdering för att kvalificera dig för nästa månadsutskick. Superenkelt!

Vill du veta mer om Maxosol? Gå in på deras hemsida och läs mer, de har dessutom ett superbra erbjudande just nu. In och kika! http://maxosol.se
Kommentar:

Grattis du vann ett presenkort till ett värde av 110 kr.



Skicka din adress till vår mail: [email protected] så har du den inom några dagar.

2012-04-25 @ 12:10:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: