MIKA

2013-07-25
00:21:32

Vuxensysslor på natten
Ja alltså. Har precis betalat räkningar. Sånt där skoj ni vet. Den här månaden kommer att bli sååååå rolig. Eller inte. Begriper inte riktigt hur CSN tänker när de ger ut mindre pengar än vanligt, och sedan ger ut höstpengarna mycket senare än de egentligen borde vara. Nästa månads räkningsbetalningar kommer bli riktigt spännande, men det löser sig. Som jag och min kära vän Isobel alltid säger: DOSA - Det ordnar sig alltid. 
Det blir ju definitivt inte någon resa inom de närmsta månaderna, det är ett som är säkert.. 
 
Att jag sedan är i princip tvungen att spendera pengar imorgon till en möhippa (som jag egentligen är sjukt less på vid det här laget) gör mig inte mer pepp, men men, vad gör man inte för sina vänner osv. 
Och jag som hade tänkt boka tatueringstid denna månaden också, det kan jag ju också glömma, haha! 
 
Nej, nu ska jag sluta vara bitter och sluta prata ekonomi, för det är ju varken roligt eller likt mig. Men ibland måste man ju få ur sig det på något vis, eller hur? 
 
// En lite bekymrad och en aning bitter Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: