MIKA

2013-03-03
18:13:18

3 Mars 2012
Hej på er!
 
Då har det gått och blivit Mars helt plötsligt. Det är helt galet vad tiden går fort.
I tisdags var jag, Malin och Lollo till Ullared och jättevaruhuset Gekås och handlade på oss lite nödvändiga, och inte så nödvändiga saker. Vi hade otroligt trevligt och en jäkla tur, för det var väldigt lugnt, ingen trängsel och ingen kö till kassorna. Detta måste vi göra om snart flickor!
 
Det jag köpte var lite blandat, strumpor och underkläder till både mig själv och Alex, sen blev det lite sminkartiklar, och lite fint till hemmet, samt lakan. Stora lakan för 79 kronor, helt okej pris! ;)
 
Tänkte jag skulkle visa upp en bråkdel av det jag köpte, så here you go:
 

Diskmedelspump samt tvålpump, som jag har letat, och där, på Gekås, fanns dem! Köpte även en likadan tvålpump till badrummet. Jag har för övrigt fått ett badrumsskåp nu, ska visa er sen!
 
 
En ny duk till köksbordet, 40 kronor, som hittat!
 
 
Som den gottegris jag är kunde jag inte låta bli att köpa med mig ett paket pipor hem ;)
 
 
Bakplåtspapper och aluminiumfolie, något man aldrig kan ha för mycket av, enligt min mening ;)
 
 
Burkar! Även dessa har jag letat som en glaning efter, men varit lite för snål för att köpa dem för ca en 50-lapp styck. Dessa kostade 16 kronor styck tror jag det var. Nästa gång blir det fler, i lite olika storlekar!
 
 
Doftljus. Köpte detta, samt ett till stort med mangolukt, samt ett litet ljus till badrummet.
 
Det blev såklart en hel del mer än detta, men jag orkade inte ta fram mer, köpte finaste klänningen för 80 kronor, ska ta kort på den när jag får lust ;)
 
Måste ju visa er mitt badrumsskåp också, som jag längtat efter ett badrumsskåp. Visste inte att man kunde bli så handikappad utan ett, haha.
 
 
Så där ja. Ha det gött allesammen!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: