MIKA

2013-03-13
13:33:11

13 Mars 2013 - Mr. Murphy hatar mig!
Hej på er!
 
Haha alltså.. Jag har haft sån otur det senaste så det är inte klokt!
I mitten på februari så tappade jag min telefon i marken och ja, ni såg ju bilden..
Under bara några veckor så har 3 par byxor gått sönder för mig, och i helgen gick min TV-bänk sönder totalt.
Sen började TVn krångla dagen efter, men den verkar ha repat sig nu iallafall, tack och lov.
 
Mr. Murphy har något otalt med mig tror jag, just nu. Nåväl. Jag har en underbar mamma som ställde upp och hjälpte mig med inköp av en ny TV-bänk så den borde komma om någon dag, tack mamma! <3
 
Annars då? Jodå, vi drunknar i plugg, men så kan det vara. I förra veckan var jag hundvakt åt Haddock, min klasskompis stora schäfer. Så jädra söt och go, förutom på natten. Han hade varit hos veterinären innan och blivit sövd, så han var ju helt slut på dagen. På natten, när vi skulle sova däremot, då kom piggheten fram och han började leka som en dåre, sprang fram och tillbaka i hallen och bet på sin leksaksgris som han fått av mig.
Jag fick gömma den tillslut så han skulle bli någorlunda lugn, haha. Men han är så söt, så det gör inget ;)
 
I detta nu inväntar jag Lollo, vi ska plugga lite och äta scones innan vi beger oss till Malin för lite bröllopsplanering. Spännande. Jag och Lollo är två av tärnorna dessutom. Tihii. Jag har ju aldrig varit på ett bröllop tidigare, så det ska bli jättekul! =)
 
Ha det så gött allihop!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: