MIKA

2009-12-23
18:25:59

2009-12-23
Tjoho!

En dag kvar till julafton, och still no christmasfeeling. Aja. Förhoppningsvis kommer den imorgon när pojkarna öppnar sina julklappar. Idag har jag lyckats fota fiskar, hunden Morris och bakat tårta. Japp japp. Var även ute i ruschen på byn med mor på morgonen, och fan med folk det var. Uscha. Nåväl.

Imorgon julafton alltså. Blir nog som alla år, Kalle Anka, äta mat, Tomten kommer, Jörgen somnar på golvet eller mot väggen, och pojkarna springer runt och leker med sina nya leksaker. Någonting sånt. Blir nog finfint.

På fredag åker jag till Alex, och blir borta ända till den 6 januari. På lördag åker vi till London och blir där i 5 dagar. Mycket trevligt, myees. :D
Igår packade jag inför Londonresan, och nu kom jag på att jag skall tömma minneskortet på min kompaktkamera.
Smart Mika!
Skall göras NU! Ska ta massa kort (förhoppningsvis) när vi är i London. Hihi.

Sitter just nu och väntar på att Camilla skall höra av sig och säga att hon är hemma, vi skall leka. Alltså. Haha. Vi har umgåtts dagen före julafton nu i flera år, så den traditionen får helt enkelt inte brytas. Och vi lyckas alltid göra bort oss denna dag också, på ett eller annat sätt. Bra bra!

Tömma kamera nu..

Ciao!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: